Sérum na rosaceu a akné 30 ml

Neutralizujúce a upokojujúce sérum na akné je vhodné pre mladú aj zrelú pleť, ktorá je citlivá, predráždená, so sklonom k tvorbe vyrážok.

Receptúra vytvorená LABRAINS revitalizuje a omladzuje pokožku, redukuje jej nedokonalosti a zabraňuje starnutiu. Čistí a dodáva rovnováhu kožnej mikroflóre s pozoruhodnou antimikrobiálnou schopnosťou chrániť pred kontamináciou. Obsahuje extrakt z kmeňových buniek borievky, ktorý pomáha znižovať zápalové a alergické procesy, kontroluje tvorbu kožného mazu a posilňuje imunitu pokožky. Upokojuje a hydratuje, účinne mierni pocity svrbenia a podráždenia.

Na sklade: Áno
Veľkosť balenia: 30 ml
Cena vrátane DPH: 65 EUR
Počet: 1 + -
Za nákup získate: 140 pure bodov
Cena za Pure Body: 840 bodov doplatok 0 EUR

Bolo vedecky dokázané, že:

  • pomáha kontrolovať hlavné faktory zápalu kože;
  • úplne inhibuje tvorbu akné spôsobeného baktériami;
  • redukuje nedokonalosti pleti až o 16% a kožný maz až o 34% po 56 dňoch;
  • funguje na pupienky a začervenanie;
  • znižuje dopady znečistenia životného prostredia na pokožku.

Aqua, Triheptanoin, Glycerin, Glycine soja seed extract, Copaifera Officinalis resin, Levulinic acid, Arginine, Xanthan gum, Tocopherol, Hydrolyzed hyaluronic acid, Sclerotium gum, Lecithin, Pullulan, Carapa Guaianensis seed oil, Euterpe Oleracea fruit oil, Sodium phytate, Helianthus Annuus seed oil, Parfum, Hinokitiol, Cetraria Islandica extract, Caffeyl glucoside, Gallyl glucoside, Rosmarinyl glucoside, Juniperus Communis callus culture extract, Usnea Barbata extract, Silica

LABRAINS je lotyšská značka, ktorá sa zameriava na prírodnú kozmetiku s inovatívnymi, ekologicky uvedomelými a vysoko kvalitnými produktmi starostlivosti o pleť. Za značkou stojí Liga Brunina, významná chemička a odborníčka na životné prostredie s doktorandským titulom z ekonómie. Sloganom značky je "Krása je veda a veda je krása". LABRAINS vznikla v roku 2018 z osobnej potreby a odvtedy vyvinula 18 produktov, na ďalších sa aj naďalej intenzívne pracuje. Jej hodnoty zahŕňajú udržateľnosť, čistotu, kvalitu, inováciu, vedecké údaje, zodpovednosť, poctivosť a jedinečnosť.